הצגת מיקוד למוצרים באיביי

מיקוד למוצרי דרופשיפינג באיביי

לאחרונה איביי מבקשים מאיתנו להוסיף מיקוד למוצרים שלנו.

מי מכם שכבר מוכר בדרופשיפינג מבין שמצב כזה עבור מוכרים מהסוג שלנו פשוט בלתי אפשרי, וכל זאת מהסיבה הפשוטה שכל מוצר יוצא מספק אחר, ולכן קשה מאוד לעדכן מיקוד קבוע.

בעיה נוספת בעניין הזה הוא, שאיביי,לפחות בשלב זה, לא מאפשרים לנו לעדכן מיקוד לכל מוצר בנפרד, אלא מבקשים לעדכן מיקוד ביחד לעשרות ומאות מוצרים ולכן גם אם היינו רוצים לספק לכל מוצר מיקוד משלו, מצב כזה פשוט לא אפשרי.

לפי מה שאיביי כותבים, הם רוצים שנעדכן מיקוד כדי לתת לקונים שלנו, חוייה מבוססת מיקום, כלומר, אם אני גר במדינה מסויימת תחת מיקוד מסויים, הם יעדיפו לתת קדימות למוצרים האלה כדי שהם יגיעו מהר יותר לקונים שלנו.

ההסבר הזה לא משכנע במיוחד, בעיקר לאור זה שאנחנו מתחייבים בפוליסת השילוח שלנו לטווח זמנים מסויים, ובנוסף, לא ברור איך זה עוזר לעדכן מיקוד ממדינה אחרת? הרי בפועל איביי לא יוכלו לחשב "קרבת לקוח למוצר".

כך או כך, חשוב שנעבוד לפי הכללים ונעדכן מיקוד.

אז איזה מיקוד נעדכן? מאוד פשוט. לפי מה שאיביי מצהירים, גם אם יש לנו המון ספקים אנחנו צריכים לעדכן מיקוד בו רוב המוצרים שלנו נמצאים.

במידה ואתם לא עושים דרופשיפינג, או משתמשים אך ורק בספק אחד-מאוד פשוט עדכנו את המיקוד שלו.

במידה ואתם עושים דרופשיפינג ממספר רק של ספקים כמו באלי אקספרס, אליבבא וכו, כדאי לשאול 10 ספקים שונים מה המיקוד שלהם, לראות לכמה מהם יש מיקוד זהה ולעדכן את המיקוד הזה כמיקוד ברירת המחדל למוצרים.

לא לשכוח, שם המשחק זה ללמוד לשחק לפי הכללים, משחק נעים לכולנו 🙂 

השארת פרטים

יאללה בוא נתחיל למכור באיביי !
Scan the code